​Jouw bedrijf heeft negatieve reviews nodig. Maar waarom?

Werk je hard om geweldige reviews te verdienen voor jouw bedrijf? Zo ja, dan ben je niet alleen. De meeste bedrijven streven ernaar om zoveel mogelijk vijf-sterren beoordelingen te krijgen. En dat is ook logisch.

Ga naar een restaurant dat je nog nooit hebt geprobeerd, of download een app, wat is het eerste wat je doet voordat je iets online koopt? Je controleert waarschijnlijk de beoordelingen. Als ze slecht zijn, koop je waarschijnlijk geen item of probeer je geen ander restaurant. Maar als ze positief zijn, zal je het waarschijnlijk eens proberen. Dus moet je alles doen wat in je vermogen ligt om te proberen enkel vijfsterrenevaluaties te krijgen en negatieve evaluaties te voorkomen, toch? Wel, eigenlijk niet.

Geloof het of niet, het verdienen van perfecte recensies is niet van cruciaal belang voor jouw bedrijf. Negatieve beoordelingen kunnen jouw bedrijf zelfs helpen op een manier die je misschien nooit had verwacht. Hier zijn enkele redenen waarom negatieve beoordelingen positief kunnen zijn voor jouw bedrijf.

Het belang van negatieve beoordelingen en hoe ze jouw bedrijf kunnen helpen groeien

Voor het digitale tijdperk vertrouwden we allemaal op onze vrienden en familie voor testimonials. Maar nu vertrouwen we op zo veel andere factoren om onze uiteindelijke beslissing te nemen.

image1

Powered by WPeMatico

Aanbevolen artikelen