Na een aantal OnePlus toestellen geprobeerd te hebben is het me wel duidelijk hoe het werkt bij het bedrijf. De van oorsprong Chinese firma heeft geen dure marketingcampagnes en gebruikt dat geld (simpel gezegd) om je een hele goede telefoon voor bijna te weinig geld te leveren. Dat was al zo met de 5, daarna met de 5T en nu ook weer met nummer 6. Mijn eerste indruk van de OnePlus 6 bij de lancering was al heel positief en na een twee weken met het apparaat is die mening niet naar beneden bijgesteld.

Ik geef het meteen toe: ik ben fan. De manier waarop OnePlus dingen doet spreekt me heel erg aan en ondanks dat ik een zelfbenoemde Appleslet ben waardeer ik de dingen die in de OnePlus 6 zitten en hoe het verkocht wordt. Zo zit er in het doosje naast de telefoon en de Fast Charger (die je telefoon binnen tien minuten naar halfvol brengt) ook meteen een hoesje. Het is transparant, je gaat er geen jaren mee doen, maar je hebt er wel meteen eentje als je je telefoon gekocht hebt. De OnePlus-telefoons zijn bijvoorbeeld ook standaard dual sim, wat veel mensen met een eigen zaak ook zullen kunnen waarderen.

Powered by WPeMatico