De opzegwebsite, sepastop.eu, lanceert een nieuwe campagne: ‘Opzeggen Zonder Gedoe’. Hiermee willen zij de problemen rondom het opzeggen van abonnementen onder de aandacht brengen. Iets dat voor veel Nederlanders actueel blijkt te zijn. Sommige bedrijven maken het nog steeds moeilijk om een contract op te zeggen. Het is dan ook vaak nog een gedoe waar consumenten tegenop kijken. Sepastop kan daar bij helpen.

Je worstelt met onduidelijke opzegvoorwaarden, opzegtermijnen, opdringerige verkopers, een onbereikbare ‘klantendienst’, enzovoort. Met deze campagne willen we zowel bedrijven als consumenten op een speelse manier bereiken.

Hilarische campagne

De campagne bestaat uit 3 video’s waarin ze de spot drijven met de opzegwereld door typische situaties op een humoristische manier in beeld te brengen. In het eerste filmpje heeft een vrouw een nachtmerrie omdat ze haar fitnessabonnement nog niet durfde opzeggen. Het tweede filmpje schetst een herkenbare situatie waarin je belt naar een klantendienst en steeds maar doorverbonden wordt. In video drie, gesitueerd in een spreekwoordelijke opzegdoolhof, zoekt een man hopeloos naar de juiste manier om een contract stop te zetten. Alle drie de video’s zijn hieronder te bekijken.

Powered by WPeMatico