Greetz, het online platform voor persoonlijke verrassingen, introduceerde deze week een nieuwe merkcampagne. Een campagne waarbij is gekozen voor een andere aanpak. Geen uitgebreide scripts of op pad met een groep acteurs en een flinke cameraploeg. Nee, deze keer staan alleen de ontvangers van de Greetz verrassing centraal. En natuurlijk ook het verhaal erachter.

Echte verhalen vertellen

De campagne die deze week van start is gegaan met een tv-commercial is in lijn met de nieuwe koers die Greetz wil varen. Met dit soort campagnes wil zij meer echte verhalen vertellen en echte mensen laten zien.

We zien dan ook hoe de 77-jarige Lenie en Aart uit Utrecht een prachtig boeket ontvangen van dochter Petra, omdat zij hen wil feliciteren met hun bijzondere verloving. “Dit doet wel wat met je”, aldus Aart na het lezen van de boodschap op de kaart. En Linda uit Friesland, zij ontvangt een lief bedankje van haar beste vriendin omdat zij altijd voor haar klaarstaat, ook in moeilijke tijden. De vriendinnen kennen elkaar al sinds groep 2 en zijn heel hecht.

greetz-linda
Echte verhalen van echte mensen.