Je hebt IKEA-lovers en IKEA-haters. Die laatste groep vindt vooral de strategie van de winkelketen vervelend. Het is er altijd druk, je moet een eindeloze route door de winkel lopen en daarna is het maar de vraag of alle spullen wel in de auto passen.

Nieuwe IKEA-app in Nederland en Frankrijk

Het is opvallend dat de keten het zo ontzettend goed blijft doen, ondanks een zeer beperkte online strategie en basic app. In april berichtten we al dat IKEA ambitieuze plannen heeft, waaronder het ontwikkelen van een vernieuwde app. De nieuwe app wordt binnenkort gelanceerd en in Nederland mogen we deze als een van de eerste landen gaan uitproberen, samen met Frankrijk. Daarna rolt het bedrijf de app uit naar acht andere landen met een grote afzetmarkt.

Dit bericht bekijken op Instagram

@itsduncanlaurence, regol it! Zet ‘m op morgen! ???????? #REGOLIT #lamp @eurovision #songfestival #IKEA #IKEAnederland

Een bericht gedeeld door IKEA Nederland (@ikeanederland) op