Sinterklaas zit nog niet op de boot terug naar Spanje of we trappen het kerstseizoen af. In veel huishoudens zal vanaf dit weekend de kerstboom en andere versieringen opgezet worden. Een andere traditie is inmiddels ook de kerstcommercials van de verschillende merken. Plus trapt weer af met ook deze keer een emotionele campagne.

Goed eten is samen eten. Vooral met kerst.

De nieuwe kerstcampagne van Pplus gaat vandaag van start. Natuurlijk is kerst bij uitstek de tijd om samen te zijn en te genieten van goed eten. Maar samen zijn met kerst is niet altijd iedereen gegeven. Hoe goed en leuk de reden ook is om niet samen aan tafel te zitten. In de kerstfilm van Plus zien we hoe een gezin halsoverkop de kersttafel verlaat om met kerstmenu en al de auto in te springen. En zelfs de kerstboom wordt in de haast niet vergeten. In de film volgen we het gezin op weg naar de mooie climax…

De kerstperiode is voor Plus niet alleen commercieel heel belangrijk. Kerst is ook bij uitstek het moment om onze goed eten strategie te onderstrepen. In assortiment, in services en natuurlijk in communicatie. We hebben met het hele team hard gewerkt om een campagne te maken waar we enorm trots op zijn. De kroon op weer een succesvol jaar.” Aldus Marieke Lazeroms, Campagnemanager bij Plus.